Autobūves nozarē sākoties gadsimta pārmaiņām, Toyota ir sākusi transformāciju, no automobiļu ražošanas uzņēmuma kļūstot par vispārējas mobilitātes nodrošinātāju – piedāvājot aizvien labāku mobilitāti ikvienam. Šāgada Parīzes automobiļu izstādē Toyota prezentē divus galvenos inovāciju pīlārus: hibrīda tehnoloģiju un Toyota Jauno globālo arhitektūru (TNGA) – tās abas ir atspoguļotas pilnīgi jaunajā Corolla Touring Sports; un paralēli tiek atklāta Corolla hečbeka versija, debitē jaunais RAV4 Hybrid un Eiropā atgriežas Camry.
Jaunā Corolla
Pilnīgi jaunā Corolla prezentē vēl dinamiskāku dizainu, kas atšķir sportisko, kompakto hečbeku un eleganto, daudzveidīgo Touring Sports izteiksmīgāk nekā jelkad agrāk. Dzinēju klāstu papildinot pilnīgi jaunajai 2,0 litru pašuzlādes hibrīda piedziņai, jaunajā 2018. gada Corolla modeļu klāstā debitē arī Toyota divu hibrīda piedziņu stratēģija.
Būtībā visi pamata modeļi tagad būs pieejami ar divu hibrīda piedziņu izvēli. No vienas puses, 122 ZS, 1,8 litru dzinējs piedāvā visas ceturtās hibrīda sistēmas paaudzes stiprās puses, tostarp uzlabotu reakciju un linearitāti, kā arī tradicionālās priekšrocības – degvielas efektivitāti un relaksētu braucienu. No otras puses, 180 ZS, 2,0 litru dzinējs papildina šīs īpašības ar vēl lielāku jaudu pēc pieprasījuma, bezrūpīgu paātrinājumu un vēl lielāku dinamiku – “brauktprieku” raksturojošām īpašībām. Jaunās Corolla TNGA GA-C platforma garantē vēl labāku braukšanas pieredzi, pateicoties par 10 mm zemākam smaguma centram, daudzsviru piekarei aizmugurē standarta aprīkojumā visā modeļu klāstā un par 60% izturīgākai virsbūvei – svarīgāko zonu pastiprināšanai tiek izmantots augstas stiepes izturības tērauds.
Jaunais RAV4
Pilnīgi jaunais piektās paaudzes RAV4 aizsāk jaunu SUV veiktspējas, spēju un drošības laikmetu – pateicoties uzlabojumiem, kas iespējami SUV pirmoreiz izmantojot TNGA platformu, un jaudīgajam jaunajam dizainam. Salons ir ne tikai vēl plašāks un komfortablāks, tas sniedz viscaur izcilu kvalitāti un apdari. Jaunais RAV4 joprojām ir unikāls savā klasē, klientiem piedāvājot pašuzlādes hibrīda piedziņu – jauno 2,5 litru, 222 DIN ZS TNGA hibrīda piedziņu, kas nodrošina pakāpenisku jaudu, atsaucību un efektivitāti, kā arī klasē labāko degvielas ekonomiju un emisiju līmeni. Tajā pat laikā jaunā RAV4 Hybrid elektriskā AWD sistēma ir pārskatīta un uzlabota, lai sniegtu vēl spēcīgāku veiktspēju izaicinošos apstākļos un drošu vadāmību uz slidenām virsmām. Jaunais RAV4 ir arī pirmais Toyota modelis, kas aprīkots ar Toyota Safety Sense papildu funkcijām, kuras paplašina izmantoto moderno tehnoloģiju klāstu, palīdzinot novērst negadījumus un sniedzot vēl lielāku palīdzību autovadītājam, tostarp sistēmas, kas zināmā mērā ievieš autonomās braukšanas funkcijas.
Rakstu iesaka –
Avots: toyota.lv